středa 5. listopadu 2014

Není hvězda jako hvězda

HVĚZDA - Alex Flinn

Originální název: Diva
Vydání: První
Série: -
Nakladatelství: Moba
Počet stran: 228
Obálka: Tvrdší paperback
Rok vydání výtisku: 2014
Překladatel: Veronika Volhejnová

Anotace:
Někdy se blog stane tím jediným místem, kde se můžete bez obav svěřit se vším, co vás trápí. Tak to aspoň dělám já. 

Podle ostatních jsem prý skvělá, talentovaná, prostě okouzlující, ale já si tak rozhodnu nepřipadám, spíš naopak. Jsem průměrná roztleskávačka, která má za sebou totálně nepovedený vztah s klukem, co lítal z problému do problému. Navíc ty moje věčné diety končící pokaždé stejně – jojo efektem. 

A pak se to stalo – dostala jsem se na vysněnou uměleckou střední v Miami! Všechno se může změnit k lepšímu, ale jak mám přesvědčit svou matku, že zpívání je to jediné, co mu v životu opravdu baví? 



Alex Flinn je pro mě už celkem známá autorka
S touto autorkou jsem se již setkala už pří čtení knih Netvor a Dýchání pod vodou, tyto knihy se mi moc líbila a tak jsem si nemohla ujít i její další knihu - Hvězda. Pokukovala jsem po ni delší dobu, ale neodhodlala jsem si k její koupi. Vždy se našla nějaká zajímavější kniha. No, první setkání mezi mnou a Hvězdou proběhlo v knihovně, kde jsem ji samozřejmě nemohla nechat.

Jedno slovo o obálce nemůže chybět...
...protože je, jen jedním slovem, SKVĚLÁ!

Příběh se mi zdál bez... ALE!
Ano, zdálo se mi, že v příběhu něco chybělo. Nějaká skutečná zápletka. V podstatě se příběh motal jen kolem života Caitlin.
Točil se kolem jejich zásadních rozhodnutí, rodinných problémů, operní kariéře, přežívání v umělecké škole, problémů s váhou a jejích kamarádů.
Nějakou větší, zásadní, zápletku jsem v tom neviděla. Možná jsem jen náročná, možná nejsem schopna vidět svět očima jako má Alex Flinn, možná a možná...
ALE! Neznamená to, že se mi příběh nelíbil! Naopak, nebylo to sice dokonalé, ale bylo to oddechové čtení, které uteče v podstatě hned.

Alex Flinnová má talent
Je to autorka tří románů a již potřetí dala najevo, že umí psát. Flinnová umí psát lehce a svižně a hlavně čtivě, že i když v knize není žádná akce a napětí, dokáže si čtenáře udržet.
Tato trojice jejích knih patří k mým oblíbeným, ačkoliv je nemám ve své knihovničce a asi nikdy mít nebudu.
Doufám, že autorce vyjde další kniha.


Knihu doporučuji každému, kdo má dramat, hororů a podobně plné zuby a chce sáhnout po nějaké oddechové knize. Doporučuji i autorčiny další knihy - Netvor a Dýchání pod vodou.
Není to kniha, u kterých se zasmějete, když máte špatnou náladu, ale zachmuřenou tváří vám díky ní probleskne i sebemenší úsměv. Není to kniha, u které na vše špatné zapomenete, ale realita se na chvíli odsune do pozadí.
I když máte usměvavou náladu, určitě si ji přečtěte, protože tato kniha udělá váš den usměvavějším.


Hodnocení: 69%
Obálka: 98%

4 komentáře:

  1. Zhodujem sa s tebou. Knihe chýba jedno veľké ALE. :) Nejaká zápletka poriadna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano přesně tak. Ta velká zápletka tomu vážně chyběla.

      Vymazat
  2. Já knihu nečetla, ale chystám se k tomu. Za první to má úžasnou obálku a za druhé to nevypadá vůbec špatně. Je sice škoda, že to tam nemá nějakou velkou zápletku, ale zase jako oddechovka to může být dobré. Skvělá recenze :)

    OdpovědětVymazat