úterý 26. srpna 2014

Would you rather tag (Raději byste...)

Můj první TAG, který vymyslela (nebo ho spíše převzala z americké blogosféry) Melinda z blogu http://books-postcards-geocaches.blogspot.cz/ . 



Jde o to, se rozhodnout mezi dvěmi možnostmi.

1) Četli jen trilogie, nebo knihy, jež nejsou součástí žádné série?
Těžká otázka, opravdu těžká. Trilogie i jednotlivé knihy mají své mouchy. U trilogií se s dalšími knihami může naše láska k té trilogie zprotivit. A u jednodílných vždycky čtenář dychtí po jakémkoliv pokračování, které se mu nedostane. 
Mým konečným rozhodnutím jsou asi jednotlivé knihy. Na ty vždycky nedám dopustit ať se děje, co se děje.

2) Pouze mužské, nebo ženské autory?
Oh, zapeklitá otázka. Zajímalo by mě, kdo ji vymyslel. Asi, ačkoliv mám mezi muži nejoblíbenějšího autora (Robert Muchamore), tak se přikláním k ženám, jelikož i mezi nimi mám své oblíbence. Takže autoři pohlaví ženského.

3) Nakupovali pouze v kamenném obchodě, nebo na internetu?
Rozhodně kamenném. Na internetu jsem kupovala jen jednou a byl problém s dodávkou, tudíž tedy kamenné knihkupectví.

4) Aby knihy byly zfilmovány, nebo natočeny jako seriál?
S touto otázkou si nevím rady. Jednak se mi zfilmování ve většině případech nelíbí, jednak se mi to zdá jako zpestření života.

5) Přečetli 5 stránek denně, nebo 5 knih týdně?
Raději těch pět týdně. Pět denně by mi nestačilo, ale i s pěti týdně jsem na pochybách kvůli svému volnému času.

6) Byli profesionálním recenzentem, nebo autorem?
Asi autor. teda pokud by mi toto rozhodnutí přidalo trochu (no, možná víc než trochu) talentu, co se týče psaní.

7) Četli znovu a znovu dokola svých 20 nejoblíbenějších knih, nebo pouze nové knihy, které jste ještě nečetli?
Rozhodně nové. Ráda objevuji nové příběhy.

8) Byli knihovníkem, nebo knihkupcem?
Opět otázka jako do pekel. Na tuto odpovídat nebudu.

9) Četli jen svůj oblíbený žánr, nebo všechny žánry kromě svého oblíbeného?
Asi jiné žánry kromě oblíbeného. Tudíž asi kromě sci-fi/dystopie. Ale zas tolik by mě to nevadilo. Fantasy, detektivky, thrillery a příběhy ze života se mi také líbí.

10) Pouze fyzické výtisky knih, nebo e-knihy?
Tak, u této otázky se nemusím dlouho rozmýšlet. Rozhodně fyzické výtisky. A proč? Pro jejich existenci, pro jejich vůni a obálky. E-knihy nečtu.

3 komentáře:

  1. Díky, díky! :) Príma odpovědi :) ač se v polovině liší od mých, ale to by byla nuda, kdyby všichni odpověděli stejně :) Jsem ráda, že ses připojila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, každý je na tom jinak. Nikdo není úplně stejný.

      Vymazat
  2. Super tag a super odpovědi :) Až na pár výjimek bych na většinu odpověděla stejně :)

    OdpovědětVymazat