úterý 19. srpna 2014

NewBook#2

Á, další přírůstky. Tentokrát jsou dva.

Zůstaň se mnou od Gayle Formanové
Vlčice a staré plemeno od Zdeňka Žemličky (Sice to byla jen příloha k časopisu Pevnost, ale pořád to je kniha.)



Zůstaň se mnou

Anotace: 
Talentovaná violoncellistka Mia si vždy myslela, že nejtěžším rozhodnutím jejího života bude volba, zda jít za hlasem svého srdce, jenž jí radí zůstat s Adamem, nebo se naplno věnovat druhé osudové lásce – hudbě –, protože to by znamenalo soustředit veškerou energii na studium na prestižní umělecké škole. Jednoho únorového rána se však všechno změní. Když se Mia po děsivé autonehodě probere, nic necítí. Vidí své mrtvé rodiče, těžce zraněného bratra – a nakonec samu sebe. Zatímco její tělo je v kómatu, ona sama může vidět a slyšet vše, co kolem děje. A najednou se musí rozhodovat, zda na tomto světě vlastně chce ještě zůstat, anebo zda o svůj život, který beztak visí na vlásku, bojovat přestane.

Můj komentář:
Prostě pár slovy: Tuto knížku jsem MUSELA mít. Anotace mě velmi nadchla, taktéž i trailery na nadcházející film. Je to ten žánr knih, který nade vše miluju. Obálka je úžasná. I když jsem se sháněla spíše po prvním vydání Jestli zůstanu, jelikož ty filmová vydání nemám moc v lásce, ale co už, mám ji? Mám. Tak co řešit?


Vlčice a staré plemeno

Anotace:
V Marobudově království se nic významného neděje, je klid a překrásná nuda. Jenže to je pouhé zdání. Na jednom místě čeká na svůj návrat zapomenuté zlo, temnota proniká do světa lidí a ničí životy. Prastará kletba se probouzí k životu a Kroana ztrácí víc, než si kdy myslela. I víc, než by si pomyslel čtenář. Naštěstí se i mrtví mohou vrátit k životu. 

Můj komentář: 
Tato kniha mě anotací moc nezaujala, ale uvidím, třeba mě překvapí.

Společná fotka mých nových úlovků spolu s časopisem Pevnost,
u které byla Vlčice a staré plemeno přílohou.

2 komentáře:

  1. Pevnost jsem měla vždycky ráda (čas od času i přílohy), ale od doby, co mají nové logo, jsme ji koupili jen jednou. To logo a celkový nový design mě hrozně odrazuje. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to je pravda, ale pořád se dozvídám zajímavé věci ze světa filmu a literatury, které mi vždy zvednou náladu.

      Vymazat