úterý 19. května 2015

Shrnutí za měsíc... duben 2015

Sic trochu opožděně, ale přece! Lepší pozdě, než-li nikdy.

Přečtené:

Měsíc březen byl ve znamení re-readingů. Většinu knih jsem už alespoň jednou (nebo také víckrát) už četla.


Začneme re-readingy:

Modrá jako safír a Zelená jako smaragd od Kerstin Gier jsou (spolu s Rudá jako rubín) skvělou trilogii o cestování časem! Nečetla jsem to poprvé a mám takový pocit, že ani ne naposledy.
Nováček a Třída A jsou první díly jedné z mých nejoblíbenějších sérii - CHERUB od Roberta Muchamorea. Tu sérii o mladých agentech neskutečně miluju a mám pocit, že ji nikdy nic nepřekoná. (Berte to trochu s nadhledem, samozřejmě, že první vždycky byl, je a navždy bude Harry Potter. ♥)
A když už o HP mluvíme, také jsem přečetla první čtyři díly - Kámen mudrců, Tajemná komnata, Vězeň z Azkabanu a Ohnivý pohár. Trojka je stejně vždycky z těch prvních čtyř nejlepší nejlepší. :33


Pak ještě dva nere-readingy:

Příchod tmy od Lynn Flewellingové - druhý díl Nočních běžců, které jsem si zamilovala nejen kvůli Alekovi a Seregilovi. RECENZE
A skvělá rozsáhlá epická fantasy Píseň krve od Anthonyho Ryana. RECENZE

A nakonec ještě dva komiksy: 

Quincy Archer Hates You - Tite Kubo je už čtvrtým dílem Bleach, který mě tak nějak postupem času přestává bavit...
Za to naopak Death Note 1 - Óba, Obata velmi, velmi příjemně překvapil. Zdá se mi to mnohem lepší než Bleach, je zde méně zmatených bojů a lépe propracovanější děj, než v Bleach.

Za duben jsem přečetla 10 knih a 2 komiksy, což je na mě poměrně nízké číslo...

Nové knihy:
Pfff, kdo si to má pamatovat? :D
Od internetového knihkupectví Megaknihy.cz jsem jako recenzní výtisk dostala knihu Jed od Fiony Paul, kterou už mám přečtenou a mám už i na ní napsanou recenzi.
V soutěži u Kristie na blogu Yours Fantasy jsem vyhrála knihu Pán ohně, která má úžasnou červenou obálku. Ještě jsem ji nečetla, ale už se brzy chystám.
A jako poslední YOLácký Half Bad, který jsem jednou v globusu sehnala za 90 kaček... někdy se prostě vyplatí čekat. :3

 

Jelikož je už pozdě, Rozečtené knihy a Knižní plány psát nebudu, jednak ty rozečtené knihy už mám dávno přečtené a Knižní plány ve většině případů uskutečněné.

Žádné komentáře:

Okomentovat