neděle 3. května 2015

Avengers: Age of Ultron


Jde spíše o vykecávačku než o nějakou smysluplnou recenzi. Ale názor a hodnocení v ní najdete. :)

  

Po dlouhém čekání se pokračování Avengers konečně dostalo do kin. A ani já jsem si to nemohla ujít, protože se Avengers v poslední době stali mojí velkou úchylkou. Kdo by neodolal Captainovým úsměvům a jeho dokonalému tělu? (Ehm, myslím, že na kluky to - většinou - neplatí. :D ) Kdo by neodolal Starkovým hláškám a neustálým nadávkám, které Captaina vytáčí? A Thorovi, Clintovi a Bruceovi a Nataše?



V kalendáři na květen měl určitě každý napsaný "Avengers: Age of Ultron". A ani já jsem nebyla výjimkou.
Do kina jsem šla moc natěšená. Nemohla jsem se tak dočkat, že jsem nečekala, až si některý z kamarádů udělá čas, a tak jsem prostě šla sama.
Bylo na výběr několik typů filmu, což je neobvyklé.

1. 3D s dabingem
2. 3D s titulky
3. 2D s dabingem
4. 2D s titulky

Jsem zvyklá, že pokud má něco dabing, s titulky to prostě nevysílají, a proto jsem ráda, že titulky zůstaly, jinak bych byla moc zklamaná.
Při rozhodování jsem dabing vyřadila prakticky hned, protože o tom nebylo sporu. Mezi 3D s titulky a 2D s titulky jsem váhala. Nakonec jsem si vybrala 2D, protože mám pocit, že 3D brýle s dioptrickými brýlemi (které potřebuji na titulky) kombinovat nedají. Tak či tak, jsem vůbec nečekala, že to bude ve 3D, takže mi to bylo v podstatě jedno. Na přitažlivosti to určitě neztratilo.

Tak jsem se 1. května večer vydala na Avengers: Age of Ultron ve 2D s titulky. Na to, že to byl teprve druhý vysílací den (aspoň myslím) a já neměla rezervované místo, jsem si urvala poměrně dobré místo a celý film si náležitě užila.

Nejlepší scéna! ♥ Všichni krásně pohromadě, bez žádných potíží, jen se prostě baví jako normální lidé...

Iron Man, Captain America, Thor, Hulk, Hawkeye a Black Widow se opět spojí, aby bojovali proti zdánlivě nepřemožitelnému nepříteli...
Ne, zpátky, to říkám špatně. To přeci bylo v prvním díle.
Tentokrát musí Avengers napravit své vlastní chyby. Fakt, že cesta za úspěchem se neobejde bez obětí, je krutou pravdou a o tom se přesvědčil i ambiciozní Tony Stark (Robert Downey jr.). Tentokrát musí napravit své vlastní chyby, než za ně zaplatí spousta nevinných lidí vlastním životem.

Film se opět neobešel bez akce (která byla zde snad každou chvíli), překvapení (jedno mi obzvláště vyrazilo dech a udělalo upřímnou radost), vtipných hlášek (Starku, slyšíš mě?), hádek, oběti a zoufalých situací, kdy se zdá, že je vše ztraceno.

Quicksilver a Scarlet Witch
Dočkali jsme se hned několika nových postav. především velkou roli představovala dvojčata Maximovi - Quicksilver (kluk, který běhá rychlostí světla) a Scarlet Witch, která ovládá (nejsem si jistá, zda s tomu tak dá říkat) psychokinezi - prostě holduje nadpřirozeným schopnostem. Na jaké straně tak činili, to vám neřeknu. ;-)
Pak také samozřejmě Ultron, jak napovídá název. Jde o umělou inteligenci a velmi, velmi zajímavým a komplikovaným myšlením. A nakonec Vision, ze kterého mám rozporuplné pocity.

Vision. No, nemá krásnou červenou barvu? :D

Ze všech mě asi překvapil Clint/Hawkeye. jestli jsem ho do teď měla ráda, teď mám k němu velký respekt a obdivuji ho. Dokázal si udělat v životě pořádek.
Pak překvapil i Tony Stark a jeho touha uspět, ačkoliv ne v tom úplně nejlepším smyslu. Ale pořád je to Tony Stark, kterému nejde nic neodpustit.
Hulk, který mě v předchozím díle moc neokouzlil a patřil k mým méně oblíbeným Avengerům... teď jsem se ho oblíbila. Možná za to může fakt, že... sakra, nechci spoilerovat. Víte jak je to těžké? Nejdřív Clint, teď Bruce. :3
Steve Roger ... nechápu jako ho někdo může mít nerad, vždyť je úžasný ♥ ... taková čisťounká dušička, není divu, že pro něj mám takovou slabost. Mě prostě záporáci neberou. Steve má téměř podle mě bezchybnou povahu - oddanost, soucit, loajalita, dobré vychování. Ne jako Stark. Ale toho taky zbožňuju pro jeho vždypřítomné kecy. Jen co si udělám volný den... dám si maraton všech filmů s Captainem - Captain America 1,2 + Avengers... s trochou štěstí bude už na netu už i dvojka.
Snad jen Loki chyběl. Ale upřímně, vůbec jsem si na něj nevzpomněla, dokud mi ho kamarádka druhý den nepřipomněla. Vůbec mi nechyběl. Dá se říci, že přes všechny řeči fanoušků, že bez Lokiho to nebude ono, nakonec ho tam nikdo nepostrádal - ani já, ani Avengers. Byl pěkně v bezpečí v Asgardu.


No teď zpátky k filmu. Dlouho jsem si nic neužila jako právě tohle. I když mu může konkurovat Doctor Who, na kterého jsem se začala koukat a na kterého už chystám článek. Ale přesto, Avengers jsou více moje gusto, Hned jak to skončilo, už se mi stýskalo po všem, co jsem dostala i co jsem nedostala - to bylo ale úplně minimální. Vlastně mě nic nenapadá.
Skvělá, originální zápletka. Skvělé efekty, každý z Avengerů dostal hodně prostoru. Nedočkala jsem se žádných nudných chvilek, to ani náhodou.
Chtěla jsem dobrý příběh, chtěla jsem něco chytlavého, chtěla jsem tu typickou Avengerskou jednotu a spolupráci... No, dostala jsem víc než jen to.

100%


Tak, byli jste už na tom? Nebo se teprve chystáte? A koho z Avenger teamu máte nejraději?:)

Žádné komentáře:

Okomentovat