středa 1. října 2014

Knižní přírůstky | září 2014

Za měsíc září se mi nashromáždilo poměrně dost knih, jelikož jsem začátkem měsíce měla narozeniny.
Tak se pojďme podívat, co mi v uplynulém měsíci přibylo.




Začátkem měsíce mi od Buxu přišli tři knihy, které jsem si vybrala a rodiče mi je zaplatili, jako dárek k narozeninám. Všechny tři jsem už stihla přečíst a jsem se svým výběrem spokojená.
Divergenci jsem měla asi už před dvěma lety půjčenou od kamarádky a já bych si jí ráda přečetla znova. S kamarádkou už v kontaktu nejsem, a tak jsem si ji koupila.
Kde hvězdy září mě zaujala v tom okamžiku, kdy jsem poprvé uviděla obálku a popisek na FB stránce CooBoo.
Morgan Matsonová je má oblíbená autorka a po zkušenostech s její knihou Amy a Roger na cestě jsem věděla, že si chci přečíst i její další knihu - Léto na druhý pokus.



Selekci a Na hraně zapomnění jsem si koupila za peníze získané od prarodičů. Na hraně zapomnění už mám přečtené a jsem z ní nadšená. K Selekci jsem se ještě nedostala.


Labyrint: útěk jsem dostala k narozeninám od tety, strýce a sestřenice dohromady.


Jen jeden den jsem dostala od mé úžasné kamarádky Lucy. 


Koupeno v Levných knihách. Náměsíčník - jeden díl ze série CHERUB, kterou zbožňuji. Snažím se získat celou sérii, která už v podstatě není k dostání. Toto je můj první úlovek. V LK bohužel další nebyli. Jen dva výtisky Náměsíčníka.
Říkala jsem si, že by nebylo na  škodu zkusit dvojjazyčnou knihu. V LK bylo několik knížek od Sira Arthura Conana Doyla a já si vybrala Upíra v Sussexu. Uvidíme, jaký na to budu mít názor.


Asylum jsem vyhrála v soutěži u Maky - Strašidelné léto s Jotou, spolu se dvěma náramky a záložkou. Jsem s výhrou navýsost spokojená. Po těch úžasných náramcích jsem tolik toužila.



 Ano, všechny přírůstky jsou úžasné. Myslím, že toto byl dobrý měsíc, co se knih týče.


8 komentářů:

  1. Krásné přírůstky! :) Spoustu jich také mám, ale většinu z nich jsem ještě nečetla :D Nejúžasnější zatím Labyrint ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Labyrint jsem včera dočetla a jsem z něj uchvácená, ačkoliv konec mě moc nenadchnul. :D

      Vymazat
  2. Krásné kousky :)
    Těším se na recenze :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné knížky.. Divergenci jsem ještě nečetla a Labyrint - ten ti děsně závidím :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Samé krásné kousky :) Nejlepší úlovek je asi Labyrint, ale ten už mám, takže ti nejvíc závidím Náměsíčníka a Kde hvězdy stále září :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náměsíčník a ostatní díly v sérii jsou opravdu fantastické. Škoda jen, že se už nedají sehnat. :/ :)

      Vymazat
  5. Samé super knihy!! :) Hlavne Selekcia vyzerá skvelo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, obálku má úžasnou. Uvidíme, co řeknu na příběh. :)

      Vymazat