sobota 3. října 2015

Shrnutí za měsíc... srpen a září 2015

Tentokrát tu máme dvojité měsíční shrnutí. Začátkem září jsem srpnové shrnutí nestíhala hned z dvou důvodů. prvním byla Blogtour s Dominikem Dánem, druhým je škola. Nastoupila jsem právě do prvního ročníku na gymnázium a ještě jsem si nezvykla. Kor, když ten poslední týden ležím doma s virózou a budu to muset všechno dohánět. Tady to dohánění nebude taková sranda jako na základce. Ale aspoň jsem měla čas... Sice jsem ho moc nevyužívala ke čtení knih, ale hodně jsem pokročila v Teorii velkého třesku, kde už jsem v polovině páté série a začala jsem sledovat Black Books... lepšího sitcomu není. :3
Ale to už trochu odcházím od tématu, možná udělám nějakou recenzi/doporučení na seriály, kterým jsem v poslední době propadla, ale dnes jsem tu kvůli tomu, abych konečně shrnula jak srpen, tak i září.
Srpen

Tak se vrhněme na srpen...
V srpnu jsem toho moc nepřečetla, hlavně z toho důvodu, že poslední dva týdny prázdnin byly náročné. Nejdříve týdenní soustředění a hned po tom dvoufázové tréninky doma. Musím říct, že tak hodně zabrat jsem už dlouho nedostala, ale svým způsobem to bylo skvělé.

Přečtené knihy:
Střípky duší - Mary Lindsey - Už asi druhý re-reading, ale stále mě to baví. Je to skvělé!!
Šílenství - Robert Muchamore - CHERUB nesmí chybět.
Never Never - Colleen Hoover, Tarryn Fisher - Fanfáry bych prosila... Moje první kniha v angličtině, kterou jsem přečetla! A musím  říct, že mě to bavilo. Nejen ta angličtina, ale i příběh samotný.
Enderova kniha - O. S. Card - Jedna z nejlepších knih tohoto roku. Skvělá sci-fi. Opravdu se nemůžu dočkat, až si seženu další díly.
Nezadaná - Desjardins, Foutrier (Ne, vůbec mi to druhé příjmení nepřipomnělo Fourtris. :D ) - Komiks, sice fajn, ale očekávala jsem více.
Eden - Helen Douglas - Recenze
Zakázaná hra: Lovec - L. J. Smith - Recenze
Otrávené štěstí - Irma Krauss - Bylo to masakrózní, ale úplně úžasná kniha to také nebyla.
Isla a šťastné konce - Stephanie Perkins - Krásný, romantický příběh. Úžasný konec.
Čarodějův synovec - C. S. Lewis - Pustila jsem se do re-watchingu Narnie.
Lev, čarodějnice a skříň - C. S. Lewis - Tenhle díl je prostě nejlepší. ♥

Nové knihy:

Isla byla nutností. Knížky od Perkinsové jsou prostě skvělé. Zatím jediná kniha z "trilogie", kterou mám doma.


Před soustředěním jsme se s kamarádkami stavovaly na nádraží v Levných knihách. Koupila jsem si tuto Temnou horečku. Zatím jsem ji nečetla, ale moje kamarádka ano, které jsem ji na soustředění půjčila, když dočetla tu svou (Saeculum - Ursula Poznanski).


Dárky ke svátku. Obě kubulínské. :3 Ale ani jedna ještě nečtená. Není čas.


A všechny krásky pohromadě. :)

11 přečtených a 4 nové knihy!

Září

Se zářím přichází nový školní rok a málo času na čtení. Pět dní z toho jsem byla na adpatačním pobytu. A poslední týden jsem byla nemocná.

Přečtené knihy:
Nick a Norah: Až do Ochraptění - D. Levithan, R. Cohnová - Levithana prostě zbožňuju! ♥
Ukolébavka - Sarah Dessen - Nějak si zpětně nemůžu vybavit, o čem ta kniha byla... Ups.
Outsider - Nikki Finn - Re-reading. Zajímavě napsaná jednohubka. Přečetla jsem ji během jednoho večera na adapťáku.
Rudý kapitán - Dominik Dán - Recenze
Rozepnutá - Nicki Reed - Nic moc, mohlo to být lepší.
Ústřičkova smutná smrt a jiné příběhy - Tim Burton - Burtona taktéž zbožňuju. Celkem morbidní básničky s ještě morbidnějšími obrázky.
Čtyřka - Veronica Roth - I když jsem Alianci nedočetla, Čtyřka mě zajímal. Nicméně, čekala jsem trochu něco jiného, ale tohle je lepší. Je to skoro jako celý příběh, jen málo rozvitý. Líbilo se mi to!
První hrob napravo - Darynda Jones - Recenze bude brzy.
Čarodějnice z Hex Hall - Rachel Hawkins - Kdybych byla mladší, určitě by mě to zaujalo více. Nicméně, špatná kniha nebyla.

Nové knihy:


Když jsem jela do Hradce kvůli Individuálnímu vzdělávacímu plánu do školy, stavila jsem se v Levných knihách a koupila tam tyto dvě knížky. Ve tvém pokoji jsem už četla a příběh se mi moc líbil. Knihu jsem si koupila, kdyby se mi zachtělo případného re-readingu.
Churchillova sekretářka mě zaujala už asi před dvěma lety. Od té doby jsem si na ní nevzpomněla, ale když jsem ji v LK uviděla, rozhodla jsem se si jí vzít domů.


Recenzní výtisky. Rudý kapitán od Slovartu, První hrob napravo od Megaknihy.cz. Na Rudého kapitána je na blogu už recenze, na První hrob napravo bude co nejdříve.


Takhle jednou jsem si zašla do antikvariátu a tam na mě vykoukla tahle kráska za pouhých 90 kaček v perfektním stavu. Zní zajímavě a je od Hostu, tak jsem se rozhodla v tom antikvariátu nechat své poslední peníze.


Dárky k narozeninám od mé úžasné kamarádky. ♥ Pána prstenů jsem si vybrala sama a už je rozečtený, Město nebeského ohně bylo nečekané, ale i přesto příjemné překvapení. Konečně budu moci dočíst sérii.


Líbali jsme se od Levithana bylo nutností. Jednak je to Levithan, jednak se to týká LGBT témat. Kniha už je přečtená a... Levithan rozhodně nezklamal!
Útok titánů bylo přílohou v Pevnosti. A docela se na něj i těším.

9 přečtených a 9 nových knih!

Co vy a září? Kolik máte přečtených a kolik nových knih? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat