sobota 26. července 2014

Welcome to...

Vítám vás na mé blogu, který bych chtěla věnovat mým recenzím na knihy (popř. i seriály a filmy, to ale až později) a podobně.
Jestli o mě, Bookthiefce, Roxane, nic nechcete vědět, doporučuji vám přeskočit následující řádky.
Takže, jsem čtrnáctiletá holka (v září mi už bude patnáct), která se po prázdninách chystá do devítky na základce a potom na gympl, pokud se tam vůbec dostanu. Šíleně miluje knihy a svoji knižní kariéru nezačínala s Harry Potterem, jako většina ostatních, ale Dětmi z Bullerbynu od Astrid Lindgrenové. Pak neustále četla dokolečka knihy od Enid Blytonové.
Hrála jsem čtyři roky basket a pár měsíců softball, po prázdninách se k basketbalu vrátím, už se moc těším.
Mimo knihy patří mezi mé úchylky i dějepis, akční, dobrodružné a katastrofické filmy, pití ledového čaje, mražené jahody (ale i ty čerstvé), čokoláda a seriály.
Dějepis: Uchvacuje mě doba středověku a raného novověku, nejen v českých zemích, ale i v celé Evropě.
Filmy: James Bond, Mission Impoissible, Andělé a Démoni, Šifra mistra Leonarda, Indiana Jones, Den poté, 2012, Ten kdo stojí v koutě, Hvězdy nám nepřáli a další.
Seriály: Rozhodně Teen Wolf, pak i Beauty and the Beast, Grimm, Supernatural a The Carrie Diaries.
Knižní série: Oblíbených sérií mám spoustu. Nesmím opomenout zmínit Harryho Pottera, protože jemu se nic nevyrovná. Pak i CHERUB, Vampýrská Akademie, Delirium, Sukuba, Hunger Games, Twilight, Letopisy Narnie, Béčka a další. A ještě nesmím zapomenout sérií, u které teprve začínám a moc se mi líbí - Anita Blake. A samotných knížek je nepočítaně.
A co dál bych o sobě řekla? Teď mě nic jiného nenapadá, což je zvláštní, protože jinak dokážu o sobě kecat dlouhé hodiny a o knihách nemluvě.

Máte.li nějaké dotazy, ptejte se, já vám za ně ruku neukousnu.

6 komentářů:

  1. Zbožňuju Děti z Bulerbynu! Věřím, že je to jedna z prvních knih, kterou jsem kdy přečetla celou sama (no už je to hodně let :D)
    Miluju CHERUB!!! :) Zrovna čtu (podruhé) první díl druhé série :) První sérii jsem četla mockrát :) To se neomrzí! Stejně jako Harry :)
    Dějepis mě nikdy nebavil, naopak jsem se na vysokou vydala na dráhu chemika, takže v tomhle se trochu lišíme :)
    Každopádně vítej a ať se ti daří v blogovém světě! :)
    A natři to všem v basketu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. CHERUB je boží. Přesně tak, nikdy neomrzí. Knihy jsem měla půjčené v knihovně a teď už se nedají nikde jinde sehnat, což je mi moc líto. A ty čteš druhou serii? Pokud dobře vím, v českém jazyce nevyšla. Takže to asi musíš číst v angličtině.
      Mě naopak chemie nebaví, stejně jako fyzika, kterou přímo nenávidím.
      Díky za přivítání a znovu díky, určitě jim to natřu (natřeme).

      Vymazat
    2. Ó ano, v angličtině :) V češtině bych se asi nedočkala :) Stejně tak jsem četla Henderson's boys, což je naopak série odehrávající se před první sérií CHERUB, někdy kolem 2. světové války a ta je taky prostě boží :)

      Vymazat
    3. Páni! Měla bych si tu angličtinu zlepšit. :/

      Vymazat
  2. Přeji Ti spoustu štěstí s blogováním! :) Máš to tu moc pěkné, ten design se Ti vážně povedl. V jednoduchosti je krása, to mám nejraději. A také máme docela podobný vkus na knihy :D Zkrátka tady určitě nejsem naposledy.

    OdpovědětVymazat