sobota 26. července 2014

NewBook#1

V pondělí 21.7. jsem si udělala výlet do knihovny a poté i do levných knížek, kde jsem narazila na tuto knihu ↓↓↓


Anotace: 
Po přestěhování je sedmnáctiletá Elisabeth naštvaná snad na celý svět - přišla o všechny kamarády, na venkově není moc příležitostí k zábavě a navíc rodičům to všechno naprosto vyhovuje. Všechno změní setkání s Colinem. Proč ji tento kluk od začátku neuvěřitelně přitahuje, to nedokáže vysvětlit. Chová se divně, odtažitě a dává Elisabeth jednu hádanku za druhou. Jaké je jeho tajemství? Co skrývá? Svým pátráním odhalí Elisabeth pravdu - její rodině, Colinovi i jí hrozí velké nebezpečí.

Můj komentář:
Zdá se mi to jako klasický typ Young Adult knih - Přestěhování, seznámení s klukem a nebezpečí na konec, je to už obehrané téma, ale přesto jsem si knihu koupila. Zaujala mě na ní obálka i úryvek textu na zadní straně. A stála 69 ,- no, nekup to. 



 PS: Za kvalitu fotek se moc omlouvám. Nejsem kdovíjaký fotograf a ani nemám v mobilu ten nejlepší foťák.

Žádné komentáře:

Okomentovat