sobota 4. dubna 2015

Hudba mého srdce #1

Přináším tag z dílny Ells první díl a pravděpodobně také poslední, jelikož já na hudbu moc nejsem. Následující písničky se mi ale nesmazatelně zachytily v srdci a tak jsem se o ně chtěla podělit.


EYE OF THE TIGER by SURVIVOR


Na téhle písničce jsem se stala závislou asi před rokem a půl a jsem na ní závislá do teď. Neskutečně chytlavá, skvělý text!!! Dave Bickler podává skvělý výkon. ♥
Rockyho jsem nikdy neviděla, ale už jen kvůli této písničce by jsem se na něj chtěla podívat. :3

Face to face, out in the heat
Hanging tough, staying hungry
They stack the odds 'til we take to the street
For we kill with the skill to survive.

HOTEL CALIFORNIA by EAGLES


Druhá písnička na které jsem se stala závislou, i když ne tolik jako na EotT. Zatímco na EotT nejvíc zbožňuji tu "melodii", ten rytmus, u Hotelu California je nejlepší ten text, jak v sobě skrývá ten příběh - je to děsivé a děsivě úžasné.

Last thing I remember,
I was running for the door
I had to find the passage back 
to the place I was before.
,,Relax," said the night man
,,We are programed to receive,
You can check out any time you like,
but you can never leave."

SHE'S A WOMAN by BEATLES




Momentálně jsem závislá na Beatles celkově, sjíždím na YT jednu písničku za druhou, ale She's a woman je z nich nejlepší. McCartney je prostě skvělý!! ♥

My love don't give me presents
I know that she's no peasant
only ever has to give me
love forever and forever
my love don't give me presents.

Turn me on when I get lonely,
people tell me that she's only
fooling I know she isn't.

3 komentáře:

  1. HOTEL CALIFORNIA ^_^ Oh yeeah ^_^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I know. :3
      Btw, mohla bych poprosit o podpis. :)

      Vymazat
    2. Jop ^_^ Perfektní ^_^
      (promin, byla sem na mobilu, tak mi to nešlo, -Lexi- )

      Vymazat