úterý 2. června 2015

Marvel Comics Tag

Dnes jsem Karolíny Haus na blogu Bookishblog16 jsem narazila na velmi zajímavý TAG týkající se z velké části Marvel komiksů... ale zároveň i komiksů celkově.



1. Máš rád/a komiksy, kdy to začalo?
Jo, určitě mám! Sice to klasické knížky nenahradí, ale lépe se v komiksech dá vystihnout akce. Začalo to někdy kdysi dááávno a sice Čtyřlístkem. Pak jsem v časopise Mateřídouška narážela na komiks Titeuf (nebo jak to bylo??) a ten mě strašně bavil, děsně vtipné! Alespoň pro mé mladší já. A pak samozřejmě Tom a Jerry, o nichž jsem snad četla všechno. Dnes jsem se do komiksů ponořila více, protože jsem chtěla zkusit mangu. Bleach bylo sice dobré, ale postupem času jsem se v něm začala ztrácet. Nyní ujíždím na Death Note a je to to nejlepší, co jsem kdy četla!! (Berte to s nadhledem... prostě je to ten nejlepší komiks a předčí svou propracovaností i nějaké knihy.) A také v poslední době čtu komiksové adaptace slavných knih (například Pes Baskervillský, Podivuhodný případ doktora Jekylla a pana Hyda, Alenka v říši divů, Macbeth a další). S Marvel komiksy jsem ještě nezačala, jednak jsou moc drahé, takže si je logicky kupovat nebudu. V knihovně nějaké mají, ale většinou rozebrané, tak musím být trpělivá a jednou je snad zastihnu.



2.Vlastníš nějaký komiks?
Čtyřlístek, pár čísel... a jak nad tím tak přemýšlím, je to asi vše. Bohužel... Ale mám v plánu sesbírat všechny díly Death Note.



3. Jaký máš oblíbený komiks?
Čtyřlístek. :3 Já vím, že se to Marvelu absolutně netýká, ale v názvu nestojí Jaký máš oblíbený komik od Marvelu? že? Takže si s tím zas tak velkou hlavu dělat nebudu. :D


4. Jaká je tvá oblíbená komiksová postava/ postavy?
CAPTAIN AMERICA!!! ♥♥♥ Steve je ten typ hrdiny, jak má být. Vlastenec, Bojuje ve válce za svou zemi... Záporáci mě nikdy nebrali, prostě jsou špatní, bojují na špatné straně a tím to končí.
A pak i Rjúzaki z Death Note. :3


5. Máš oblíbený komiksový film?
Avengers, Avengers: Age of Ultron a oba díly Captaina. :3

6. Máš nějaké věci spojené s komiksy ?
3 plakáty o kterých vím, budu muset prohledat zásoby plakátů které mám ve skříni. Pak jedno pyžamo s komiksovým Captainem a Ironmanem a TOHLE tričko. :3


7.Jaký je tvůj oblíbený komiksový herec ? 
Robert Downey jr. Nikdo by Ironmana nedokázal ztvárnit lépe než on. To samé i Tom Hiddleston. (Měli byste vidět, jak zpívá a tančí. -> koukejte TADY a TADY. ♥ ) A Chris Evans protože je to prostě Captain. :3


8. Byl/a jsi někdy v kině na filmu podle komiksů?
A víte, že jen na Avenger: Age of Ultron? Všechny jsem prostě viděla jen na DVD, v televizi a nebo prostě stažený z netu...


9.Proč máš rád/a komiksy?
Lépe se v nich popisuje akce, nemusím se v nich patlat se sáhodlouhými popisy... A třeba u Death Note lépe vynikla ta... no prostě vše. Nedokážu si to představit jako knihu - s popisy postav, děje, všechno to vysvětlování a podobně. Lépe vyniklo to napětí, hádky, dohadování, myšlenky Lighta a Rjúzakiho.



10.Jaká komiksová postava bys chtěl/a být?
Captain asi ne... nechtělo by se mi ležet 70 let v ledu a pak se ocitnout ve světě, který bych neznala a bez přátel. Přemýšlím, přemýšlím... ale asi Hawkeye... je to pořád čistokrevný člověk a pro luky a šípy jsem vždycky měla slabost. (Ne kvůli Katniss, ale díky Legolasovi. :3 ) Takže možná nějaká Hawkeyka. :D


11. Je tvoje otázka, kterou si sám/sama vymyslíš... 
Pfff... já netuším... možná...  Jakou filmovou adaptaci Marvelu jsi viděl/a jako první?
Tak tímhle jsem si asi jistá a sice Captain America: První Avenger. A hned jsem si ho zamilovala. :3 V té době jsem netušila je jenom zlomek všech superhrdinů od Marvelu... že něco takového vůbec existuje. Ještě jsem tím prostě nebyla obeznámena. Pak následoval Thor a Ironman. Jako poslední jsem viděla Avengers: Age of Ultron. Pokud počítáme i re-watchingy, tak je to zatím nedokoukaný Ironman 2.


A jak to máte vy? Máte raději klaďase nebo záporáky?
Nominuji vás všechny, nikoho konkrétního. Jestli chcete, můžete to udělat. Jestli ne, tak to prostě nedělejte. :D

1 komentář:

  1. Hele, většina komiksů od Marvelu se dá velice pohodlně sehnat na internetu v elektronický verzi. Sice bych to neměla říkat takhle na plnou hubu, ale... No, je to pravda. Jen jsou teda v angličtině, ale obvykle se to vcelku dá... ;) A ženská verze Hawkeye už tu teda taky byla, nevím, jak se slečna jmenovala, ale nějakou dobu Clinta zaskakovala... =D

    OdpovědětVymazat